Bayer Veterina AnimalHealth - Naslovnica

Bayer Veterina AnimalHealth / Naslovnica

www.bayer-veterina.hr

Dobrodošli na internetske stranice Bayer Veterina. Ovdje možete pronaći informacije o najvažnijim bolestima društvenih i farmskih životinja kao i informacije o našim proizvodima.

Promotivni video

Bayer Grupa 2013. godine slavi 150. godišnjicu svoga postojanja, a obilježit će je brojnim događajima diljem svijeta.

17. Travnja 2013. u 14 i 21 sati održati će se Web-konferencija s temom: Lišmanioza i bolesti uzorokovane krpeljima i buhama. Više inoformacija možete pronaći na: http://www.cvbd.org/

29. Ožujka 2013. pokrenuta je nova internet stranica za proizvod Foresto. Foresto® je inovativni ovratnik za zaštitu pasa i mačaka od buha i krpelja do 8 mjeseci. Detaljnije informacije možete pronaći na http://www.foresto.com.hr

15. Lipnja 2011. u 20 sati održat će se 5. u nizu Bayerova web konferencija parazitološke tematike pod nazivom «Lišmanioza, Anaplazmoza i Erlihioza pasa». Predavanje će održati Doc. dr. sc. Vesna Matijatko s Veterinarskog Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Dr.sc. Relja Beck, s Hrvatskog veterinarskog instituta. Više informacija pročitatjte u kategoriji najave događanja.

02. Svibnja 2011. Pokrenuta je naša nova internet stranica http://www.advantix.com.hr na kojoj možete naći informacije o našem proizvodu kao i informacije o najvažnijim vanjskim parazitima pasa te o nekim od najvažnijih bolesti pasa koje se prenose tim parazitima (CVBD).

23. Ožujka 2011. u 20.00h održana je 4. u nizu Bayerova Web Konferencija parazitološke tematike za veterinare, pod nazivom "Babezioza pasa", a predavanje su vodili Dr.sc. Relja Beck, voditelj Laboratorija za parazitologiju Hrvatskog Veterinarskog Instituta i Doc. dr. sc. Vesna Matijatko s Veterinarskog Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Više informacije pročitajte u kategoriji novosti.

23. Ožujka 2011. u 20.00h održati će se 4. u nizu Bayerova Web Konferencija parazitološke tematike, pod nazivom «Babezioza pasa». Predavanje će održati Doc. dr. sc. Vesna Matijatko s Veterinarskog Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Dr.sc. Relja Beck, s Hrvatskog veterinarskog instituta. Više informacije pročitajte u kategoriji najave događanja!

15.Veljače 2011. održana je 3. u nizu Bayerova Web Konferencija parazitološke tematike, pod nazivom "Giardijoza pasa", a predavanje je vodio Dr.sc. Relja Beck, voditelj Laboratorija za parazitologiju Hrvatskog Veterinarskog Instituta. Više informacije pročitajte u kategoriji novosti.

http://bayer-veterina.hr/scripts/pages/hr/index.php Copyright © Bayer d.o.o. Hrvatska