Bayer Veterina AnimalHealth / Proizvodi / ADVOCATE® Spot on

ADVOCATE® Spot on

za male mačke i afričke tvorove
za velike mačke

otopina za nakapavanje na kožu, antiparazitik,  endektocid, kombinacija imidakloprida i moksidektina

Advocate® se za male mačke i afričke tvorove te za velike mačke koristi za:
-suzbijanje i profilaksu infestacije mačaka buhama (Ctenocephalides felis)
-suzbijanje ušnih šugaraca kod mačaka (Otodectes cynotis)
-sprječavanje invazije srčanim crvom (Dirofilaria immitis L3 i L4) kod mačaka i afričkih tvorova, suzbijanje invazije želučano-crijevnim oblićima kod mačaka i afričkih tvorova
-suzbijanje alergijskog dermatitisa uzrokovanog buhama

Mačka i afrički tvor

Životinji se dlaka razmakne na vrhu gornje strane vrata, uz bazu lubanje tako da se vidi koža. Vrh pipete stavi se životinji na kožu i iz nje se nekoliko puta istisne sadržaj. Nanošenjem pripravka Advocate® spot-on na vrh gornje strane vrata smanjena je mogućnost da životinje poližu pripravak.

Ne smije se tretirati: mačiće mlađe od 9 tjedana, jedinke preosjetljive na djelatne ili pomoćne tvari pripravka, tvorove se ne smije tretirati s pipetama Advocate® spot-on za velike mačke ili za pse.

Karencija

Pripravak se ne upotrebljava za suzbijanje ektoparazita na životinjama koje se koriste za prehranu ljudi ili izradu namirnica.

Na veterinarski recept.

http://bayer-veterina.hr/scripts/pages/hr/proizvodi/advocate_spot_on_macke.php Copyright © Bayer d.o.o. Hrvatska